ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان: انتظار کسب مدال از بازیکنانم در مسابقات آسیایی ندارم

  • کد خبر: ۱۹۳۱۱۷
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان: انتظار کسب مدال از بازیکنانم در مسابقات آسیایی ندارم
سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی از هیچ یک از بازیکنانم انتظار مدال ندارم. فقط از آنان خواسته‌ام که هر چه در تمرینات آموخته‌اند را به نمایش بگذارند.

امیر قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت تیم ملی نوجوانان جودو ایران پیش از حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان گفت: پس از چهارسال تعلیق این اولین مسابقه رسمی ماست که در آن حضور پیدا می‌کنیم. اردو‌های خود را از ابتدای سال جاری استارت زده‌ایم. البته در سال‌های گذشته هم اردو داشتیم، اما اردو‌های تیم ملی به صورت دست و پا شکسته برگزار می‌شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری به صورت منظم و مداوم اردو‌های خود را تشکیل دادیم و مسابقات انتخابی تیم ملی را نیز برگزار کرده و نفرات تیم ملی نوجوانان مشخص شدند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران ادامه داد: در هیچ جای دنیا از رده سنی نوجوانان انتظار مدال ندارند. هدف از حضور در مسابقات بین‌المللی بیشتر کسب تجربه میادین بین‌المللی برای سنین پایه است تا در رده سنی بزرگسالان بتوانند بدرخشند.

قاسمی‌نژاد بیان کرد: خداراشکر بازیکنان شرایط خوبی دارند. پنجشنبه هفته جاری تمرینات مجدداً آغاز خواهد شد تا جودوکاران آماده اعزام به مسابقات در دوشنبه هفته آتی باشند. چهارشنبه هفته آینده ۲۴ آبان نیز وزن‌کشی مسابقات است و پنجشنبه و جمعه مسابقات برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ۱۰ جودوکار تیم ملی در ۸ وزن با حریفان رقابت خواهند کرد. از ترکیب ۱۰ نفره تیم ملی نوجوانان جودو ایران را ۳ نفر از خراسانی‌ها تشکیل داده‌اند.

سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان در خصوص پیش‌بینی‌اش از جایگاه ایران در این دوره از مسابقات یادآور شد: پس از چهار سال می‌خواهیم در مسابقات رسمی شرکت کنیم. بازیکنان رده سنی نوجوانان در چند سال اخیر که جودو ایران تعلیق بود، همانند بزرگسالان دارای رنکینگ شده‌اند. یعنی شرکت در مسابقات مختلف به جودوکاران امتیاز می‌دهد. در حال حاضر بازیکنان تیم ملی نوجوانان جودو ایران هیچ رنکینگی ندارند.

قاسمی‌نژاد گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی از هیچ یک از بازیکنانم انتظار مدال ندارم. فقط از آنان خواسته‌ام که هر چه در تمرینات آموخته‌اند را به نمایش بگذارند. این اولین رویداد رسمی نوجوانان جودو ایران است و به هیچ وجه نمی‌خواهم فشار روحی و روانی روی بازیکنان باشد که باید حتماً در این مسابقات مدال کسب کنند.

وی افزود: جودوکاران ایرانی بااستعداد هستند و فقط باید روی آنان کار شود تا قهرمانان بزرگی برای آینده جودو کشور باشند. خداراشکر بازیکنان شرایط بسیار آماده و ایده‌آلی دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->